Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~zjedzto | użytkownik

imię i nazwiskoNatalia adres zarejestrowany17.08.2009 @22:31:47 ostatnio na stronie15.05.2013 @12:30:00

już nie robię ci darmowej reklamy [;'D
http://www.photoblog.pl/9minut bilbordy za drogie :D



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty3 komentarze313 posty na forum1

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~kaprysnemysli    20.09.2009 @19:08:13
z targu u rusków zakupiona, za całe 5 zł :D
~kaprysnemysli    20.09.2009 @19:04:29
ojej, dziękuje mojaaa, pożyczyłam modelce do zdjęć. xdd;*
~xbasistkax    20.09.2009 @18:12:20
hehe no jasne że nie trzeba tylko troche pracy jest przy obróbce ale ja lubie sie bawić

ciesze sie ze poprawiłam humorek
~xbasistkax    20.09.2009 @17:59:35
mi sprzętu? kochana ja mam zwykłą cyfrówke :P
~xbasistkax    20.09.2009 @17:47:01
haha dzięki :P
~xbasistkax    19.09.2009 @22:26:33
heeh właśnie dziś założyłam http://www.photoblog.pl/xbasistkax/profil
~wyplujmnie    19.09.2009 @21:37:43
ogladasz "mam talent?"
_______
'chodźmy do strefy zero, będziemy karmić martwe łabędzie"
~wyplujmnie    19.09.2009 @21:37:06
nie karabinem, nie karabinem ;d
DANIO - metoda na głoda
_______
'chodźmy do strefy zero, będziemy karmić martwe łabędzie"
~wyplujmnie    19.09.2009 @20:53:46
zabij głoda
_______
'chodźmy do strefy zero, będziemy karmić martwe łabędzie"
~wyplujmnie    19.09.2009 @20:48:44
taak widze-myjesz zeby ;D
_______
'chodźmy do strefy zero, będziemy karmić martwe łabędzie"
~wyplujmnie    19.09.2009 @20:44:43
zjedz mnie :>
_______
'chodźmy do strefy zero, będziemy karmić martwe łabędzie"
~xbasistkax    19.09.2009 @20:33:49
nie oddam xD
~wyplujmnie    19.09.2009 @15:39:36
uhuhu zobaczymy w poniedziałek
_______
'chodźmy do strefy zero, będziemy karmić martwe łabędzie"
~wyplujmnie    19.09.2009 @15:14:51
z siekiera na mnie??? dead!
_______
'chodźmy do strefy zero, będziemy karmić martwe łabędzie"
~wyplujmnie    19.09.2009 @15:04:37
zastanowie się ; d
_______
'chodźmy do strefy zero, będziemy karmić martwe łabędzie"
~wyplujmnie    19.09.2009 @15:03:06
'co w gaciach tsunami ma' ?
_______
'chodźmy do strefy zero, będziemy karmić martwe łabędzie"
~wyplujmnie    19.09.2009 @14:44:58
wiem, tez mi sie podoba
_______
'chodźmy do strefy zero, będziemy karmić martwe łabędzie"
~xbasistkax    15.09.2009 @21:48:56
dzięki :D
~irbis    14.09.2009 @08:20:23
dzieki
_______
slave screams he thinks he knows what he wants
slave screams thinks he has something to say
slave screams he hears but doesn't want to listen
slave screams he's being beat into submission
don't open your eyes you won't like what you see
~Aleksndra    13.09.2009 @08:46:14
no....a to są ciężkie czasy dla marzycieli.
ostatnio edytowane: 2009-09-13 08:47:50
_______
Kosmit.
~Aleksndra    12.09.2009 @20:14:39
może powinnaś. wszystko jest prostsze.
_______
Kosmit.
~Aleksndra    12.09.2009 @20:05:08
Ja nadal wierzę we wróżki...
_______
Kosmit.
~focus1969    12.09.2009 @20:00:42
Pozdrawiam
~follie    04.09.2009 @20:49:57
napisałam Ci jakim ;> hahaha. Ale możliwe,że niebawem będzie lepszy.
~follie    04.09.2009 @20:46:27
mam,ale tam nic innego w prawdzie nie ma ;P a ja robię w ogóle sprzętem wypas hahahha xd
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt